ID 10124
Title Transcription
ヨウゴ ガッコウ ショウガクブ ニオケル ハッタツ ネンレイ 2サイ ノ ショウガイジ ノ ハッタツテキ トクチョウ ト キョウイク シドウジョウ ノ カダイ : ジコ タシャ リョウイキ ノ ブンカ カテイ ニ チャクモク シテ
Title Alternative
Developmental Features of and Educational Guidance for Mentally Handicapped Children Judged as Two- Year-Old from Developmental Test
Authors
Terakawa, Shinako Department of Special Education, Faculty of Education, Tottori University Researchers DB KAKEN
Publisher
鳥取大学教育学部
Content Type
Departmental Bulletin Paper
Journal Title
鳥取大学教育学部研究報告. 教育科学
Current Journal Title
The journal of the Faculty of Education. Educational science
Volume
39
Issue
1
Start Page
1
End Page
15
Published Date
1997-07-31
Text Version
None
Rights
注があるものを除き、この著作物は日本国著作権法により保護されています。 / This work is protected under Japanese Copyright Law unless otherwise noted.
Citation
寺川 志奈子. 養護学校小学部における発達年齢2歳の障害児の発達的特徴と教育指導上の課題 : 自己ー他者領域の分化課程に着目して. 鳥取大学教育学部研究報告. 教育科学. 1997, 39(1), 1-15
Department
Faculty of Regional Sciences/Graduate School of Regional Sciences
Language
Japanese