ID 11427
File
Title Transcription
シキ オ ヨム カツドウ ノ ニメンセイ ニツイテ S F c ノ ワクグミ ニヨル トクチョウズケ オ モトニ
Authors
Publisher
鳥取大学数学教育学研究室
Content Type
Departmental Bulletin Paper
Link
ISSN
1881-6134
NCID
AA11961604
Journal Title
鳥取大学数学教育研究
Current Journal Title
Tottori Journal for Research in Mathematics Education
Volume
18
Start Page
03
Published Date
2015-09
Text Version
Publisher
Rights
注があるものを除き、この著作物は日本国著作権法により保護されています。 / This work is protected under Japanese Copyright Law unless otherwise noted.
Citation
岸川 友飛. 「式をよむ」活動の二面性について: (S, F, c)の枠組みによる特徴づけをもとに. 2015, 鳥取大学数学教育研究, 18.
Department
Faculty of Regional Sciences/Graduate School of Regional Sciences
Language
Japanese