ID | 11430 |
Title Transcription | ガッコウ スウガク ニオケル シキ オ ヨム カツドウ ニ カンスル ケンキュウ : S F c ノ ワクグミ オ モチイタ トクチョウズケ オ モトニ
|
Authors | |
Publisher | 鳥取大学数学教育学研究室
|
Content Type |
Departmental Bulletin Paper
|
Link | |
ISSN | 1881-6134
|
NCID | AA11961604
|
Journal Title | 鳥取大学数学教育研究
|
Current Journal Title |
Tottori Journal for Research in Mathematics Education
|
Volume | 19
|
Start Page | 02
|
Published Date | 2016-04
|
Text Version |
None
|
Rights | 注があるものを除き、この著作物は日本国著作権法により保護されています。 / This work is protected under Japanese Copyright Law unless otherwise noted.
|
Citation | 岸川 友飛. 学校数学における「式をよむ」活動に関する研究: (S,F,c)の枠組みを用いた特徴づけをもとに. 2016, 鳥取大学数学教育研究, 19.
|
Department |
Faculty of Regional Sciences/Graduate School of Regional Sciences
|
Language |
Japanese
|