ID 11759
File
Title Transcription
キョウドウ ノ ケイタイ ニヨッテ カツドウ ノ シュカンテキナ シツ ワ ドウ カワルノカ : Tパズル オ モチイタ ケントウ
Title Alternative
The difference of forms of collaboration changes participants’ evaluation of activities. An experimental approach using T puzzle
Authors
Miyatake, Koudai
Keywords
協働的問題解決
グループフロー
T パズル
主観的評価
Collaborative problem solving,
Group Flow
T puzzle
Subjective evaluation
Publisher
鳥取大学地域学部地域学科人間形成コース
Content Type
Departmental Bulletin Paper
NCID
AA12574997
Journal Title
地域教育学研究
Current Journal Title
Regional sciences on education
Volume
13
Issue
1
Start Page
35
End Page
41
Published Date
2021-03-01
Text Version
Publisher
Rights
注があるものを除き、この著作物は日本国著作権法により保護されています。 / This work is protected under Japanese Copyright Law unless otherwise noted.
Citation
地域教育学研究. 2021, 13(1), 35-41.
Department
Faculty of Regional Sciences/Graduate School of Regional Sciences
Language
Japanese