ID 1761
File
Title Transcription
キョウユウ プロセス ニヨル サンスウカ ノ ジュギョウ ブンセキ : 6ネン ヒレイ ノ ガクシュウ オ トオシテ
Title Alternative
An Analysis of Mathematical Teaching from the Viewpoint of “Sharing Process”
Authors
Keywords
授業分析
共有プロセス
相互作用
Publisher
鳥取大学教育学部附属教育実践研究指導センター
Content Type
Departmental Bulletin Paper
ISSN
09179542
NCID
AN1038801X
Journal Title
鳥取大学教育学部教育実践研究指導センター研究年報
Current Journal Title
Annual report of University Educational Center for Practical Studies and Teaching, Faculty of Education and Regional Sciences, Tottori University
Volume
1
Start Page
15
End Page
28
Published Date
1992-03
Text Version
Publisher
Citation
鳥取大学教育学部教育実践研究指導センター研究年報. 1992, 1, 15-28
Department
Faculty of Regional Sciences/Graduate School of Regional Sciences
Language
Japanese