ID 6511
File
Title Transcription
ズガコウサクカ ニ オケル トリカカリ ガ オソイ ジドウ ニ タイスル キョウイン ノ ニンシキ
Title Alternative
Recognition of the Teacher against Children that is Slow to Start to Make Things
Authors
HORI, Itsumi
Keywords
図画工作
取りかかりが遅い
児童
聞き取り調査
教員
Arts and Crafts
Children that is slow
The child
Interview survey
Teacher
Publisher
鳥取大学地域学部
Content Type
Departmental Bulletin Paper
ISSN
13495321
NCID
AA12025489
Journal Title
地域学論集 : 鳥取大学地域学部紀要
Current Journal Title
Regional studies : Tottori University journal of the Faculty of Regional Sciences
Volume
16
Issue
1
Start Page
99
End Page
107
Published Date
2019-09-06
Text Version
Publisher
Rights
注があるものを除き、この著作物は日本国著作権法により保護されています。 / This work is protected under Japanese Copyright Law unless otherwise noted.
Citation
堀愛, 土井康作. 図画工作科における取りかかりが遅い児童に対する教員の認識. 地域学論集 : 鳥取大学地域学部紀要. 2019, 16(1), 99-107
Department
Faculty of Regional Sciences/Graduate School of Regional Sciences
Language
Japanese