WEKO3
アイテム
発達障害児の親に対する対面式と遠隔式のペアレントトレーニングの効果の比較
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/2001923
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/20019231583bb15-9dd3-44df-bef0-968ec66a2755
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
| Item type | デフォルトアイテムタイプ(フル)(1) | |||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-06-06 | |||||||||||
| タイトル | ||||||||||||
| タイトル | Comparison of the effectiveness of online and face-to-face parent training for parents of children with developmental disabilities | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| タイトル | ||||||||||||
| タイトル | 発達障害児の親に対する対面式と遠隔式のペアレントトレーニングの効果の比較 | |||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||
| タイトル | ||||||||||||
| タイトル | ハッタツ ショウガイジ ノ オヤ ニ タイスル タイメンシキ ト エンカクシキ ノ ペアレント トレーニング ノ コウカ ノ ヒカク | |||||||||||
| 言語 | ja-Kana | |||||||||||
| 作成者 |
嘉手苅,瑠輝
× 嘉手苅,瑠輝
研究者総覧鳥取大学
100002724_ja.html
|
|||||||||||
| 日付 | ||||||||||||
| 日付 | 2025-03-07 | |||||||||||
| 日付タイプ | Issued | |||||||||||
| 言語 | ||||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||||||||
| 資源タイプ | doctoral thesis | |||||||||||
| 出版タイプ | ||||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
| 関連情報 | ||||||||||||
| 関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||||
| 識別子タイプ | DOI | |||||||||||
| 関連識別子 | https://doi.org/10.7759/cureus.73895 | |||||||||||
| 学位授与番号 | ||||||||||||
| 学位授与番号 | 甲第1060号 | |||||||||||
| 学位名 | ||||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||
| 学位名 | 博士(医学) | |||||||||||
| 学位授与年月日 | ||||||||||||
| 学位授与年月日 | 2025-03-07 | |||||||||||
| 学位授与機関 | ||||||||||||
| 学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||||||||
| 学位授与機関識別子 | 15101 | |||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||
| 学位授与機関名 | 鳥取大学 | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 学位授与機関名 | Tottori University | |||||||||||
| アクセス権 | ||||||||||||
| アクセス権 | open access | |||||||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||
| 権利情報 | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 権利情報 | © Copyright 2024 Kadekaru et al. This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License CCBY 4.0., which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited. | |||||||||||