WEKO3
アイテム
Experiential Education in the English Classroom
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/5106
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/51061363db2b-e4c5-4c15-acf7-4f27940ee53e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
46_057-064.pdf (30.6 kB)
|
|
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-06-22 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
タイトル | Experiential Education in the English Classroom | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | experience | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | English | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | classroom | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | education | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | learning methods | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | teaching | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | experience | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | English | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | classroom | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | education | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | learning methods | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | teaching | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||
著者 |
Wiltshire, Timothy L
× Wiltshire, Timothy L
|
|||||||||
著者所属 | ||||||||||
Department of Fundamental Nursing, School of Health Science, Tottori University Faculty of Medicine | ||||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | In this paper, the idea of experiential education is explored. Language learning has often been the way by which other subjects or ideas can be learned. In the English classroom, and essentially with any classroom, it is possible to allow students to discover things which would normally be experienced only outside the classroom. This is possible through video, role-playing and other techniques which help students to empathize with other people as a form of practice before they actually come in contact with anyone. This is especially important in the medical profession where practicum is an integral part of the learning process before actual contact with patients is allowed. An explanation and some examples of teaching in the English classroom are given in the Discussion. | |||||||||
書誌情報 |
Yonago Acta medica en : Yonago Acta medica 巻 46, 号 3, p. 57-64, 発行日 2003-09 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | Tottori University Faculty of Medicine | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 13468049 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA00892882 | |||||||||
権利 | ||||||||||
権利情報 | Yonago Acta medica 編集委員会 | |||||||||
情報源 | ||||||||||
関連名称 | Yonago Acta medica. 2003, 46(3), 57-64 | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR |