WEKO3
アイテム
日本の就学前教師の知識と子どもの行動に対する行動的・機能的トレーニングの効果
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/6031
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/6031be8d7a2b-4a3e-4a8d-84dc-2eb2ebd855df
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2022-08-03 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | 日本の就学前教師の知識と子どもの行動に対する行動的・機能的トレーニングの効果 | |||||
| 言語 | ja | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | Effects of behavioral and functional training on Japanese preschool teacher knowledge and child behavior | |||||
| 言語 | en | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ | doctoral thesis | |||||
| アクセス権 | ||||||
| アクセス権 | open access | |||||
| 著者 |
井上, 雅彦
× 井上, 雅彦 |
|||||
| 学位名 | ||||||
| 言語 | ja | |||||
| 学位名 | 博士(医学) | |||||
| 学位授与機関 | ||||||
| 学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||
| 学位授与機関識別子 | 15101 | |||||
| 言語 | ja | |||||
| 学位授与機関名 | 鳥取大学 | |||||
| 学位授与年月日 | ||||||
| 学位授与年月日 | 2022-03-01 | |||||
| 学位授与番号 | ||||||
| 学位授与番号 | 乙第261号 | |||||
| 権利 | ||||||
| 権利情報 | (C) Hammill Institute on Disabilities 2021 | |||||
| 情報源 | ||||||
| 関連名称 | Inoue M, Inoue N. Effects of Behavioral and Functional Training on Japanese Preschool Teacher Knowledge and Child Behavior. Journal of Positive Behavior Interventions. 2021. doi:10.1177/1098300721993531 | |||||
| 著者版フラグ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||