WEKO3
アイテム
日本の就学前教師の知識と子どもの行動に対する行動的・機能的トレーニングの効果
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/6031
https://repository.lib.tottori-u.ac.jp/records/6031be8d7a2b-4a3e-4a8d-84dc-2eb2ebd855df
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
本文 : Full Text (145.6 kB)
|
|
|
要旨 : Summary (182.2 kB)
|
|
|
審査結果要旨 : Summary of Thesis Review (131.8 kB)
|
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-08-03 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 日本の就学前教師の知識と子どもの行動に対する行動的・機能的トレーニングの効果 | |||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Effects of behavioral and functional training on Japanese preschool teacher knowledge and child behavior | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
井上, 雅彦
× 井上, 雅彦 |
|||||
学位名 | ||||||
言語 | ja | |||||
学位名 | 博士(医学) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||
学位授与機関識別子 | 15101 | |||||
言語 | ja | |||||
学位授与機関名 | 鳥取大学 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2022-03-01 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 乙第261号 | |||||
権利 | ||||||
権利情報 | (C) Hammill Institute on Disabilities 2021 | |||||
情報源 | ||||||
関連名称 | Inoue M, Inoue N. Effects of Behavioral and Functional Training on Japanese Preschool Teacher Knowledge and Child Behavior. Journal of Positive Behavior Interventions. 2021. doi:10.1177/1098300721993531 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |